Felanmälan

Skicka in din felanmälan digitalt
En felanmälan/serviceanmälan gör du lättast via denna länk. Genom att göra din felanmälan digitalt får du snabbare återkoppling och vi kan säkerställa att ditt ärende inte missas.

Akuta ärenden
Vid akuta fel som inte kan vänta till vardagar under dagtid, som exempelvis vattenläckage, ska du omedelbart ringa +46 70 866 89 55. Observera att endast akuta ärenden ska rapporteras via telefon utanför kontorstid.

Kontrollera själv
Här finner du information om vilka problem du kan åtgärda själv.

  • Om strömmen försvinner i din lägenhet, börja med att kontrollera om det påverkar hela trappuppgången eller endast din bostad. Om det bara är din lägenhet som saknar ström, testa att byta säkring i proppskåpet, som vanligtvis sitter i hallen.

  • Vid stopp i handfat, diskho eller duschbrunn kan det bero på att vattenlåset behöver rengöras. Detta är något du enkelt kan göra själv. Genom att rensa vattenlåset regelbundet kan du undvika framtida problem med stopp i avloppet.